ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از مهم ترین پلتفرم هایی است که این روزها توسط کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند به شرکت های مختلف کمک می کند تا برند، اهداف، محصولات و خدمات خود را به طیف وسیعی از مشتریان ارائه دهند. به عنوان مثال پنل پیامکی آبستا ادز با ارائه طرح های مختلف امکان ارسال پیامک تبلیغاتی را برای کاربران آسان می کند. در این مقاله شما را با نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند در فردیس کرج آشنا می کنیم.
پیامک تبلیغاتی هدفمند چیست؟
پیامک های تبلیغاتی در صورت هدفمندی می توانند اثربخشی قابل توجهی داشته باشند. همین نکته باعث شده تا کسب و کارهای مختلف به مناسبت ها و دلایل مختلف اقدام به تهیه پیامک و ارسال آن برای مشتریان خود کنند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هر کسب و کاری که با ارسال پیامک تبلیغاتی در پنل پیامک با افزایش تعداد مشتریان و سودآوری مواجه می شود باید از تبلیغات هدفمند استفاده کرده باشد. در این فرآیند، اگر مشتریان با کسب و کاری که پیامک مورد نظر را ارسال کرده، آشنا باشند، بازخورد سریعتر و دقیقتری به کسبوکار خواهند داد.
هدف از ارسال پیامک هدفمند چیست؟
حتما برای شما سوال پیش می آید که هدف از ارسال این نوع پیامک ها چیست و چگونه می توان از این ابزار به درستی استفاده کرد؟ هدف اصلی ارتباط با مخاطبین و مشتریان است. ارسال پیامک به قدری مهم و تاثیرگذار است که در حوزه بازاریابی به آن بازاریابی پیامکی می گویند و مورد استفاده تمامی صاحبان مشاغل قرار می گیرد.
پیامک های هدفمند با استفاده از استراتژی های خود به نفع سازمان ها، شرکت ها و مشاغل و همچنین مشتریان است. با تکنیکهایی مانند شخصیسازی، نتایج بیدرنگ، تماس برای اقدام و وفاداری، میتوانید بیشترین بهره را ببرید و از ارسال پیامک هدفمند بهره ببرید.
پیامک های هدفمند دارای مزایای بسیاری است که با اهداف زیر انجام می شود:
- برقراری ارتباط با مشتریان
- معرفی کسب و کار و سازمان
- پایین آوردن هزینۀ تبلیغات
- گستردگی تبلیغ و دسترسی به تعداد بیشتری از مشتریان و مخاطبین
- شخصیسازی تبلیغات
- ساخت گروه مشتریان وفادار
- درخواست و دریافت کال تو اکشن فوری
- افزایش مراجعه به سایت و یا صفحه و افزایش آمار بازدید
ارسال پیامک هدفمند و استفاده از بازاریابی پیامکی با سایر روش های تبلیغات به ویژه تبلیغات و بازاریابی سنتی کاملاً متفاوت است. زیرا یک خط ارتباط مستقیم با مشتریان ایجاد می کند. کسبوکارها با ارسال پیامک هدفمند میتوانند مستقیماً با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و وارد یک گفتگوی معنادار و هدفمند با آنها شوند، اخبار کسب و کار خود را به آنها اطلاع دهند و از مشتریان خود نظرسنجی کنند.
پیامک انبوه چیست؟
این یک سرویس پیام رسانی نرم افزار به شخص (A2P) است که برای ارسال پیام های SMS انبوه به گروهی از گیرندگان استفاده می شود. سامانه پیامک انبوه ابزاری قدرتمند است که به شما امکان می دهد پیام های متنی انبوه را به صورت آنی برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید. این یک راه عالی برای حفظ ارتباط با مشتریان، تبلیغ محصولات یا خدمات و افزایش فروش است.
این یک وب سرویس پیام کوتاه فوق العاده قدرتمند برای استفاده در کسب و کار شما برای ارسال اس ام اس ایمن، سریع و مستقیم به مشتریان خود در هر نقطه است. اگر مسابقهها، کمپینهای بازاریابی، اعلامیههای کارمندان، تبلیغات یا رویدادها را اجرا میکنید، پیامهای گروهی بهترین بستر برای ارسال حجم زیادی از پیامها به صورت همزمان است.
از آنجایی که پیام ها به صورت عمده خریداری می شوند، بسیار ارزان تر از پیامک های ساده ای هستند که برای ارتباط شخصی با افراد دیگر در تلفن همراه استفاده می شوند. در عین حال، پیامک انبوه ارزان تر و به طور قابل توجهی موثرتر از ایمیل و بازاریابی ایمیلی است.
بازاریابی پیامکی چیست؟
بازاریابی پیامکی به شما این امکان را می دهد که با استفاده از تبلیغات انبوه و پیامک شخصی سازی شده، پیام خاصی را برای گروهی از گیرندگان برنامه ریزی و ارسال کنید. ارسال پیامک انبوه یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است که کسب و کارها برای جلب توجه مخاطبان هدف و تشویق آنها به خرید یک محصول یا خدمات خاص استفاده می کنند. در حال حاضر، بسیاری از استارت آپ ها و حتی حرفه ای ها از این روش بازاریابی برای بالا بردن نمودارهای کسب و کار خود استفاده می کنند.
ارسال پیامک انبوه|سامانه پیامک انبوه|اس ام اس انبوه تبلیغاتی
تیم اس ام اس آبستا ادز در نمایندگی پنل اس ام اس خود می تواند شما را در رسیدن به اهداف تبلیغاتی مورد نظرتان یاری کند و در حین خرید تبلیغات پنل اس ام اس از این شرکت از تمامی خدمات پیامک انبوه برخوردار شوید. با یک سیستم پیام متنی انبوه، می توانید به مشتریان خود در هر کجا که هستند، 24/7 دسترسی داشته باشید. پیام های متنی نیز بیشتر از ایمیل ها خوانده می شوند، بنابراین می توانید مطمئن باشید پیام شما دیده می شود.
ارسال پیامک انبوه چه مزایایی دارد؟
بر اساس داده ها و آمار قابل اعتماد، پیام های متنی مانند اس ام اس ها 98 درصد بیشتر از پیام های ایمیل توسط مردم خوانده می شود. به بیان ساده، اگر می خواهید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، شانس موفقیت شما با پیامک بسیار بیشتر از روش های دیگر است.
-
تأثیر مستقیم بر مخاطب
برخلاف ایمیلها که هر چند روز یک بار قابل بررسی و خواندن هستند، پیامهای متنی یا پیامک کمتر از ۷ ثانیه طول میکشد تا به دست گیرنده مورد نظر برسد. معمولاً همه ما با شنیدن صدای اعلان پیامک در تلفن همراه کنجکاو می شویم که بدانیم محتوای پیامک چیست. این کنجکاوی احتمالاً به دلیل اتصال سامانه گزارش تراکنش های بانکی یا واریز حقوق ماهانه از طریق پیامک است. هر چه هست، آن کنجکاوی ما را ترغیب می کند که به سمت تلفن خود برویم و پیامک را باز کرده و بخوانیم.
-
نرخ باز شدن بالا
نرخ باز شدن پیام های متنی (98%) در تلفن های همراه و توسط مصرف کنندگان در مقایسه با نرخ باز شدن متن ایمیل (22%) به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. البته این نکته مهم را به خاطر بسپارید، لزوماً همه کسانی که پیامک شما را می خوانند به آن پاسخ یا واکنش نشان نمی دهند.
نکته مهم این است که اگر کسی پیامک شما را ببیند، احتمال بیشتری دارد که به روش بازاریابی شما پاسخ دهد تا زمانی که کسی پیام شما را دریافت نکند و هیچ ایده ای در مورد کسب و کار شما نداشته باشد. مردم تقریباً هر پیامکی را که دریافت میکنند باز میکنند تا بفهمند از چه کسی است و حاوی چه چیزی است. در همین حال، بسیاری از افراد بدون اینکه حتی به فرستنده نگاه کنند ایمیل های خود را حذف می کنند.
-
امکان راه اندازی کمپین های بازاریابی
پیامک انبوه به شما این امکان را می دهد که کل پایگاه داده مخاطبین، گروهی از افراد یا حتی یک فرد را هدف قرار دهید. مهمتر از همه، شخصی سازی کمپین بازاریابی، کلید موفقیت پیامک های انبوه است.
-
نرخ پاسخ دهی بالا
نرخ پاسخ کاربران ایمیل بسیار کم و حدود 6 درصد است. این در حالی است که نرخ پاسخگویی پیامکی حداقل 45 درصد است و در برخی شرایط می تواند حتی بیشتر هم باشد. اکثر مردم در عرض 90 ثانیه (1.5 دقیقه) به یک پیام متنی پاسخ می دهند یا به آن واکنش نشان می دهند. در حالی که این زمان پاسخ به ایمیل 90 دقیقه است.
نرخ پاسخ دهی بالا یکی دیگر از اهداف مهمی است که می توانید از آن برای موفقیت کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید. هدف کمپین بازاریابی شما هر چه باشد (از تبلیغات و نظرسنجی گرفته تا ثبت نام و خرید یا عضویت در جایی)، پیامک انبوه به دلیل نرخ پاسخگویی بالا بهترین روش محسوب می شود.
-
موانع بسیار کم در تحویل پیام
ایمیل های بازاریابی و تبلیغاتی معمولا به دلیل وجود فیلتر اسپم مستقیماً به دست مخاطبان خود نمی رسند. برای دیدن چنین ایمیل هایی باید به قسمت اسپم رفته و در میان پیام های ناخواسته ایمیل خاصی را جستجو کنید.
در حالی که وضعیت اس ام اس اصلا اینطور نیست. ارسال پیام در روش ارسال پیامک انبوه هیچ مانعی ندارد. از این رو، استراتژی پیامک انبوه قابل اعتماد و با تحویل سریع است.
-
تلاش حداقلی مخاطب برای درک پیام
یک اس ام اس 160 کاراکتری را تصور کنید که پیام تبلیغاتی را خیلی مختصر، واضح و خوانا به مخاطب منتقل می کند. پیام های کوتاه و مفید درک ماهیت کمپین تبلیغاتی یا هدف شما از تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص را برای مخاطب آسان می کند. بنابراین مخاطب ترجیح می دهد یک پیام بسیار کوتاه بخواند تا اینکه با متن طولانی یک ایمیل تبلیغاتی سر و کار داشته باشد.
-
مقرونبهصرفه بودن
پیامک های گروهی نسبت به سایر روش های بازاریابی مانند تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، روزنامه ها و غیره مقرون به صرفه تر هستند. بازاریابی پیامکی بسیار ارزان است و نسبت به بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیگر بازده سرمایه گذاری بیشتری دارد.
به عبارت ساده، وقتی مخاطبان شما به پیامک های تبلیغاتی شما پاسخ مثبت می دهند، مشتریان بالفعل یا بالقوه محصولات یا خدمات شما می شوند. با افزایش حجم فروش و سودآوری، سرمایه ای که برای این کار صرف کرده اید با سود بسیار بیشتری به شما باز می گردد.
-
تعامل با مخاطبان و مشتریان واقعی
یکی دیگر از مزایای عمده پیامک انبوه این است که مردم می توانند با فشار دادن یک دکمه یا ارسال پیامک شماره ای، از دریافت پیامک تبلیغاتی شما منصرف شوند. اگرچه این ویژگی ممکن است در نگاه اول یک نقطه ضعف به نظر برسد، مهم است که افرادی را که واقعاً به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند، هدف قرار دهید.
-
ارسال پیامک انبوه بر اساس گروهی از مخاطبین
ارسال انبوه پیامک بر اساس گروهی از مخاطبین از طریق نرم افزارهای خاص یا بسترهای آنلاین انجام می شود. در این پلتفرم ها و با ارسال پیامک های گروهی تبلیغاتی می توانید مخاطبین خود را دسته بندی کرده و پیامک های خود را با محتوای هدفمند برای گروه های مختلف اعم از مشتریان عادی و مشتریان جدید ارسال کنید.
-
ارسال پیامک انبوه بر اساس لیست مخاطبین
ارسال پیامک انبوه بر اساس لیست مخاطبین به معنای ارسال پیامک به تعداد زیادی از گیرندگانی است که در یک لیست خاص هستند. این روش به کسب و کار شما اجازه می دهد تا به صورت هدفمند و شخصی با مخاطبان ارتباط برقرار کند.
-
ارسال پیامک انبوه بر اساس دفترچه تلفن
یکی دیگر از مزایای ارسال پیامک انبوه امکان ارسال یک یا چند پیام خاص فقط به مخاطبین دفترچه تلفن شما است. این روش ارسال پیامک انبوه مکانیزمی مشابه ارسال پیامک به لیست مخاطبین دارد و تقریباً به همین صورت انجام می شود.
مهم ترین تفاوت این روش با روش لیست پیامک به مخاطب این است که در این روش برای تمام افرادی که با آنها در ارتباط هستید پیامک ارسال می شود. اگر در روش ارسال پیامک انبوه به لیست مخاطبین، افراد موجود در آن لیست لزوماً با شما تعامل نخواهند کرد.
نکاتی که باید در بازاریابی پیامکی هدفمند رعایت کنید
- هدف از ارسال پیامک
- نوع درخواستی که از مشتری دارید
- پیام ها را بر اساس ترجیحات و نیازهای مشتری تنظیم کنید
- آشنایی با پنل پیامک و خدمات آنها
- تولید محتوای مناسب و ایجاد مدل های مناسب در بازاریابی پیامکی بسیار موثرتر است
- کنترل و تجزیه و تحلیل ارتباطات و تعاملات
عناصر فوق می توانند مقصد و هدف اصلی ارسال پیامک را بیان کنند. آنها در قالب های زیر دسته بندی می شوند:
- تبلیغات
- مخاطبین و مشتریان و فالوورها را در صفحات و کانال های رسانه های اجتماعی افزایش دهید
- افزایش فروش و درآمد
- معرفی حرفه و خدماتی که ارائه می دهید
- اطلاع رسانی محصولات و خدمات جدید
- تخفیف ها
- مسابقات و جوایز
- امتیاز وفاداری
- اطلاعیه مناسبت ها و جشنواره ها و مراسم
- تکمیل و مراجعه به سایر کانال های ارتباطی مانند ایمیل، شبکه ها و صفحات اجتماعی و وب سایت
نکته نهایی در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی در فردیس | پنل اس ام اس فردیس | خدمات پیامک
ارتباطاتی که از این طریق انجام میشود بسیار در دسترستر و ارزانتر است و بازگشت سرمایه بالاتری را ارائه میدهد. فقط زمان، تلاش و مقدار پول مورد نیاز برای برقراری ارتباط با مشتریان خود را با استفاده از برخی از روش های ارتباطی سنتی تصور کنید.
پیامک انبوه یک ابزار عالی برای تولید سرنخ و جستجو است. زیرا به کسب و کارها اجازه می دهد با افرادی که به خدمات و محصولات آنها علاقه نشان داده اند ارتباط برقرار کنند و در تماس باشند. یکی از دلایل موفقیت این نوع ارتباط در این است که بیش از 90 درصد پیامک ها در عرض 3 دقیقه پس از تحویل خوانده می شوند. هیچ کانال ارتباطی دیگری نمی تواند چنین میزان موفقیتی داشته باشد.
تیم پیامک آبستا مناسبی را برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در سامانه پیامکی خود در اختیار شما قرار داده است. ما بهترین سامانه پیامکی را در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید پنل پیامک تبلیغاتی را از این شرکت خریداری کرده و کلیه خدمات پیامک انبوه همراه اول را داشته باشید و بسته به نیاز خود از خدمات ارسال پیامک زنده، ارسال منطقه ای یا ارسال کدپستی استفاده نمایید.
همه چیز در مورد استراتژی بازاریابی خبرنامه ای برای کسب و کار